CHARAKTER IMPREZY:
Rejs turystyczny po Szwecji to impreza zarówno dla żeglarzy debiutantów jak i tych z patentami. Dla początkujących będzie on okazją do nauki żeglowania bez stresów egzaminacyjnych, a dla tych z patentami możliwością utrwalenia wiedzy i umiejętności zdobytych wcześniej, a także nabycia nowych doświadczeń związanych z żeglugą za granicą i po wodach szkierowych. Niezależnie od stopnia żeglarskiego zaawansowania na rejsie można uczyć się praktyki żeglowania po wodach morskich, samodzielności i działania w zespole. Przede wszystkim ma się jednak bliski kontakt z przyrodą i jednocześnie wypoczywa pod żaglami. Dodatkową atrakcją jest możliwość zwiedzenia nie znanych większości polskich żeglarzy szwedzkich wód wewnętrznych. Sprawdzona kadra i nasz bogato wyposażony jacht są gwarancją bezpieczeństwa i udanej zabawy uczestników.
Wyprawa na szlaku: Oslofiord - szkiery Skagerraku i Kattegatu - Goteborg - Jeziora Wener i Wetter - Dalsland - Kanał Gota
- szkiery Bałtyku - Jezioro Melaren - Sztokholm
z możliwością uzyskania certyfikatów AN i ISSA Ważne informacje: - Rozliczenie rejsu młodzieżowego w Szwecji zawiera wszystko: wyżywienie, ewentualne dojazdy na trasie Warszawa - Gdynia, przeloty między Warszawą a Szwecją lub przejazdy promem z Gdańska lub Gdyni do Szwecji i z powrotem, opłaty portowe i kanałowe, kojowe, opiekę, paliwo, ubezpieczenia.
-
-
PROGRAM:
-
Jachty codziennie przybijają do innego miejsca. Będą to zarówno duże miejscowości, jak i małe leśne bindugi. W trakcie rejsu dodatkowo uczestnicy poznają w praktyce zasady sprawnego i bezpiecznego prowadzenia kabinowego jachtu żaglowego po morskich wodach przybrzeżnych. Szczegółową trasę ustala na bieżąco kapitan jachtu uwzględniając warunki nautyczne i pogodowe.
-
-
ZAKWATEROWANIE:
-
Na jachcie. Załoga to 5 uczestników plus opiekun.
-
-
UBEZPIECZENIE:
-
NW uczestników, Casco, NW i OC jachtów.
-
-
CO ZABRAĆ:
-
sztormiak dwuczęściowy, sweter, śpiwór, menażkę i sztućce, kalosze, obuwie sportowe na miękkiej jasnej podeszwie, strój kąpielowy, czapkę ciepłą i przeciwsłoneczną, krem z filtrem UV, laterkę. Rzeczy spakowane w miękką torbę podróżną lub worek żeglarski.
-
Plecak ze stelażem, radiomagnetofony i ciężkie obuwie wykluczone.
-
-
WYŻYWIENIE:
-
Trzy posiłki dziennie przygotowywane siłami załogi pod kierunkiem opiekuna.
Zaokrętowanie: - Zbiórka załogi: Przy przelocie lotniczym w hali odlotów dworca Warszawa - Okęcie na dwie godziny przed odlotem samolotu.
-
Przy dojeździe promem dzień przed rozpoczeciem rejsu w hallu głównym dworca PKP lub na terminalu promowym w Gdańsku (do Nynasahmn) o godz. 16.00 lub w Gdyni (do Karlskrony) o 19.00. W niektórych terminach jest też możliwość dojazdu samochodem z przedstawicielem AN z Warszawy. W Szwecji przejazd samochodem na miejsce zmiany załóg w Szwecji, zmiana załóg ok 12.00, po południu zaprowiantowanie, a wyjście w rejs wieczorem lub następnego dnia rano.
-
Na zakończenie rejsów w Szwecji wyokrętowanie i przejazd na prom w dniu zakończeni rejsu a następnego dnia rano powrót do Polski (Gdańsk lub Gdynia). W niektórych terminach możliwy przejazd samochodem AN z Trójmiasta do Warszawy.
-
-
-
Jacht: JANMOR 28 z 2004 roku przystosowany do żeglugi śródlądowej i morskiej – 8,5m długości, slup 37m2 żagla, 8-osobowy (pływa do 6 zwykłych uczestników), mesa+2 kabiny, toaleta, instalacje elaktryczna, gazowa i wodna, rolfok, GPS i VHF, nowoczesny silnik Honda o mocy 15 KMech.
Szkolenie-Certyfikaty AN i międzynarodowy ISSA: - Chętni mogą w cenie rejsu przejść szkolenie teoretyczne i praktyczne na certyfikaty kompetencji AN dostosowane do posiadanych umiejętności i uprawnień na jednym z 3 poziomów: kompetentnego załoganta, oficera wachtowego i skippera. Można też uzyskać na podstawie opinii kapitana międzynarodowy patent ISSA (dopłata 350 zł za egzamin i wystawienie patentu).
-
-
Cena standardowa: 2 520,00 zł.
|