Rejsy morskie
|
Przybrzeżne rejsy turystyczne po szkierach i fiordach, oraz śródlądowe przejście Szwecjii Kanałem Gota i po ielkich jeziorach Wener, Wetter i Melaren. |
Wenerborg-Jezioro Wener-Kanał Gota-Jezioro Wetter-Jonkoping
(w obie strony samolot lub ewnetualnie prom)
Jacht: Carter 30 - Niemir
Termin: 14.07 - 28.07.2008
|
CO ZABRAĆ:
paszport, sztormiak dwuczęściowy, śpiwór, sweter, kalosze, trampki lub tenisówki, strój kąpielowy, czapkę ciepłą i przeciwsłoneczną, krem z filtrem UV, latarkę.
Zbiórka załogi:
Przy przelocie lotniczym w hali odlotów dworca Warszawa - Okęcie na dwie godziny przed odlotem samolotu.
Przy dojeździe promem dzień przed rozpoczeciem rejsu w hallu głównym dworca PKP lub na terminalu promowym w Gdańsku (do Nynasahmn) o godz. 16.00 lub w Gdyni (do Karlskrony) o 19.00. W niektórych terminach jest też możliwość dojazdu samochodem z przedstawicielem AN z Warszawy. W Szwecji przejazd samochodem na miejsce zmiany załóg w Szwecji, zmiana załóg ok 12.00, po południu zaprowiantowanie, a wyjście w rejs wieczorem lub następnego dnia rano.
Na zakończenie rejsów w Szwecji wyokrętowanie i przejazd na prom w dniu zakończeni rejsu a następnego dnia rano powrót do Polski (Gdańsk lub Gdynia). W niektórych terminach możliwy przejazd samochodem AN z Trójmiasta do Warszawy.
Szkolenie-Certyfikaty AN i międzynarodowy ISSA:
Chętni mogą w cenie rejsu przejść szkolenie teoretyczne i praktyczne na certyfikaty kompetencji AN dostosowane do posiadanych umiejętności i uprawnień na jednym z 3 poziomów: kompetentnego załoganta, oficera wachtowego i skippera. Można też uzyskać na podstawie opinii kapitana międzynarodowy patent ISSA (dopłata 350 zł za egzamin i wystawienie patentu).
|
Jacht: |
Carter 30 - Niemir |
9,6 m. długości, slup 36m2 żagla, silnik 30 KM, 6-osobowy zadbany i komfortowo wyposażony: radar, 2 GPS, echosonda, log, lodówka samoster, wiatromierz, generator wiatrowy, tratwa ratunkowa,ponton z silnikiem.
Kapitan: zazwyczaj Jacek Lipiński (armator jachtu) |
więcej o jachcie |
|
Cena standardowa: 1 570,00 zł.
Poza ceną zrzutka na wyżywienie i opłaty portowe na ręce kapitana 25 PLN lub 70 SEK dziennie oraz dojazd (samolot lub prom). Przy dojeździe promem w cenie dojazd z promu na miejsce zmiany załóg w Szwecji i z powrotem. Poza tym w cenie wszystko: kojowe, kapitan, ubezpieczenia, paliwo. Zasady rozliczeń: przy zapisaniu zaliczki 400 zł za rejs i 300 zł za opłaty promowe lub samolot, a reszta najpóźniej na 3 tygodnie przed rejsem.
|
|
W kontaktach z organizatorem prosimy o powoływanie się na serwis www.karta-rabatowa.pl |
|
|
Dane firmy: |
|
|
|
|
| |
|