Osiem dni to czas w sam raz na rejs po najciekawszych zakątkach południowego Bałtyku. To czas, w którym można wiele się nauczyć od kapitana, aktywnie odpocząć od lądowego życia i odwiedzić ciekawe miejsca.
Po wypłynięciu z Gdańska zatrzymamy się na krótki odpoczynek na Helu bądź we Władysławowie. Świeży dorsz z frytkami i surówką nigdzie nie smakuje lepiej!
Następnie czeka nas minimum doba żeglugi non-stop i wizyta w Karlskronie, do której wpływa się torem wodnym wiodącym wśród licznych wysepek i skał. To przedsmak szkierów Sztokholmu lub Alandów i doskonałe praktyczna lekcja nawigacji. Tutaj obowiązkowa wizyta w bogatym muzeum morskim.
Dalej planujemy odwiedzić urocze porciki Bornholmu. Dookoła tej wyspy można żeglować choćby dwa tygodnie. My odwiedzimy jeden, może dwa miejsca, aby nabrać pewności, że koniecznie trzeba tu jeszcze wrócić w kolejnym rejsie.
Zaplanowana trasa prowadzi jeszcze przez szwedzkie Ystad, które jest bardzo sympatycznym miasteczkiem. Ma tą ogromną zaletę, że tuż po zacumowaniu, zdjęciu sztormiaka, czapki i polaru, można wskoczyć do gorącej sauny w marinie i zrelaksować się przed całodobowym przelotem do Świnoujścia.
Staż morski na stopnie PZŻ i szkolenie na patent ISSA
W trakcie rejsu, dla chętnych, przeprowadzone zostanie szkolenie na międzynarodowy patent żeglarski ISSA Level 1. Zainteresowane osoby będą uczestniczyć w zajęciach prowadzonych przez kapitana. Każda osoba, która zda egzamin, może otrzymać patent ISSA, który uprawnia do swobodnego żeglowania po wodach większości krajów na świecie, bez żadnych ograniczeń. Szkolenie i egzamin wliczone są w cenę rejsu!
Rejs zalicza się również do stażu morskiego na wyższe stopnie żeglarskie, w tym na sternika jachtowego. Po rejsie każdy otrzymuje opinię z rejsu morskiego, akceptowaną przez PZŻ.
Ufaj tylko solidnym organizatorom rejsów
Kubryk istnieje na polskim rynku żeglarskim od 7 lat. W tym czasie przez nasze pokłady przeszły tysiące osób. Zadowoleni Klienci to nasza najlepsza rekomendacja.
Jesteśmy zarejestrowanym organizatorem turystyki, posiadamy ubezpieczenie OC, dysponujemy sprawdzoną flotą zachodnich jachtów i doskonałą kadrą.
|
Jacht Sunny – typu GibSea 442 - to duża, bezpieczna i wygodna jednostka ze znanej francuskiej stoczni. Długość 13,70 m i szerokość 4,05 m, pozwalają zmieścić pod pokładem cztery dwuosobowe kabiny, obszerną mesę z dwoma pełnowymiarowymi kojami, trzy kabiny sanitarne, kambuz i nawigacyjną.... |
Cena standardowa: 1 385,00 zł.
W podaną cenę wliczone są absolutnie wszystkie koszty rejsu (jacht, kapitan, wyżywienie, ubezpieczenie, opłaty portowe, paliwo itp.). Przedpłata gwarantująca miejsce na rejsie wynosi 585,- PLN. Reszta opłaty jest płatna w dwóch ratach po 400,- PLN każda, w ustalonych z Uczestnikiem terminach.
|